ספיר פישלזון נינג'ה ישראל

הנינג'ה שלא מפחדת מאתגרים

ספיר פישלזון מאיר כוכבת "נינג'ה ישראל" והבחורה הראשונה והיחידה שסיימה את מסלול נינג'ה בארץ, מספרת לנו על האימונים, התזונה שלה ואפילו על המחזור החודשי.

לא, היא לא מוותרת על אימונים בימי מחזור, אוהבת מתוקים בהגזמה ומעדיפה להתאמן עם טמפונים. יצאנו לשאול את ספיר פישלזון מאיר, האישה הראשונה שהצליחה לסיים את מסלול הנינג'ה בישראל, על אורח החיים שלה, על האתגרים שהציבה לעצמה וגם על דימוי גוף ושרירים. מסתבר שגם לאישה הכי חזקה יש רצון להוכיח וגם קצת פחד מביקורת שלילית וחשיפה.

מה התפריט היומי שלך?

"כמו לכל אחת ואחד, תזונה קשורה לתקופות בחיים, בתקופות יותר לחוצות תמיד יש נפילות, למתוקים, אצלי זה בהגזמה, אבל אני מאוד משתדלת לא לתת לעצמי להיגרר לתקופות ארוכות של אכילה לא מסודרת.

"אכילה לא מסודרת בסופו של דבר משפיעה לי גם על המצב רוח וגם על הנראות. התפריט שלי בנוי מכך שאני לא אוכלת בשלוש שעות הראשונות מאז שקמתי, במהלך היום אני מקפידה לא לאכול פחמימות או סוכרים, אלא בעיקר חלבון וירקות, בעיקר ירקות ירוקים, ועל שתיית מים מרובה. בערב אני אוכלת פחמימה עם חלבון כמובן ואם בא לי אז גם משהו מתוק".

כשאת בימי מחזור עם מה את מתאמנת? בייחוד בימי הקיץ?

"אישית אני מעדיפה להתאמן עם טמפונים, בגלל אופי האימונים שלי הכוללים הרבה קפיצות, אחיזות מורכבות, התהפכויות וסלטות".

מאיפה הביטחון העצמי והאמונה בעצמך שבאמת תעברי את המסלול למרות ששיעור הבנות בתוכנית נמוך מאוד ביחס לבנים?

"מעולם לא הסתכלתי על עצמי ביחס לאחרים, בטח לא בנים. השיעור הגבוה או הנמוך של הבנים יכול רק להוסיף לאתגר, אני קובעת לעצמי אתגר ועושה את הכי טוב שאפשר כדי לעבור אותו, לא משנה אם הסיכויים לטובתי או לא. אני מתחרה באופן מקצועי מגיל צעיר ורגילה למתוח את היכולות שלי לקצה, תוך מודעות למה אני צריכה לשפר יותר ומה פחות".

האם ויתרת על אימון כי היית במחזור?

"בחיים לא אוותר על אימון בגלל מחזור, תירוץ נועד למי שמוותרת לעצמה. זה כמובן נאמר בצחוק - מחזור זה דבר שכל אחת חווה בצורה שונה. בדרך כלל אני לא סובלת יותר מדי מכאבים או עייפות בתקופת המחזור, אבל כשזה קורה אני פשוט מתאימה את האימון לרמת קושי נמוכה יותר".

האם העירו לך פעם שיש לך גוף גברי? איך את מתמודדת עם זה?

"לא מעט פעמים העירו לי על מבנה הגוף שלי. אני חייבת להודות שההערות היו רבות יותר כשהייתי צעירה. בתור נערה שעוסקת בספורט תחרותי ומבנה הגוף שלי גם מבליט את השרירים העירו לי  די הרבה, אם נאמר את האמת מעולם לא הפריעו לי ההערות הללו ואפילו התלהבתי מהן קצת, כי תמיד אהבתי להיות שרירית. היום, יותר מתמיד, יש מודעות  ונפוץ יותר לראות נשים שרוצות גוף שרירי ואני מאוד שמחה על זה. היום אני מקבלת הרבה יותר מחמאות מאשר הערות".

האם יש איזו השפעה של היותך אישה בתחום גברי יחסי?

"יש דבר מאוד כיפי בלהיות בת אחת בקבוצה שמורכבת ברובה מגברים, מתלהבים מהיכולות שלי כאישה ומפרגנים, קצת יותר מפירגון לבנים האחרים כי אני בת. אבל למעשה אני תמיד מרגישה כשווה בין שווים, הנתונים הפיזיים שלי בכל מקרה גורמים לרוב האימונים להיות קשים יותר, אני נמוכה אבל חזקה ואני תמיד משתדלת להתאמן עם אנשים שיכולים לאתגר אותי, גם גברים וגם נשים".

מה בונה לך את הביטחון העצמי?

"לא הייתי מגדירה את עצמי כאישה עם בטחון עצמי גבוה. אני חושבת שמי שבטוח בעצמו יותר מידי בסופו של דבר עשוי לפשל ולקחת את זה גם מאוד קשה. הייתי אומרת שאני מרגישה בטוחה בעצמי, כשאני יודעת שעשיתי את הכל כדי להגיע מוכנה פיזית ומנטלית לתחרות או אימון ובכל פעם שאני מצליחה באימון או בתחרות אני מתרגשת, ולא לוקחת שום דבר כמובן מאליו".

איך את מתמודדת עם ביקורת שלילית?

"לא אשקר, אני מתמודדת הכי גרוע שיש. אני מפחדת מביקורת שלילית וזו אולי ה- סיבה שבגללה לא השתתפתי בעונה הראשונה של נינג׳ה ישראל. מבחינתי אחד ההישגים המשמעותיים שלי מ"נינג׳ה ישראל", היה שבכלל העזתי לחשוף את עצמי לאופציה של כישלון וקבלת ביקורת שלילית. אני לוקחת ביקורת ללב, מסתובבת עם זה כמה ימים בראש עד שזה עובר".

אילו אימונים עשית שהתאמנת לנינג'ה?

"רוב האימונים הם אימוני פארקור - אימונים שעושים ברחובות. בונים מסלול בחוץ ועושים בו את התרגול. מדובר בעבודה מנטאלית מאוד רצינית, להעז לעשות, להתחייב. זה אחד הדברים שהכינו אותי בצורה הכי טובה לנינג'ה. זה הספורט שהתמכרתי אליו ועד היום הוא חלק מחיי. טיפוס הוא ספורט שהתאמנתי בו פעמיים בשבוע כדי לחזק את הידיים במגוון קירות טיפוס בארץ".

איך את משלבת את האמהות עם האימונים?

"זה לקח קצת זמן לבנות את לו״ז האימונים שלי ולשלב בו הורות. אני אמא לשני ילדים והיום אני מתאמנת 5 פעמים בשבוע. בבקרים אני נעזרת בסבתות, באחותי, בבייביסיטר או מתאמנת אחרי שבעלי חוזר מהעבודה והילדים כבר ישנים. זה קשה אבל לא מוותרים".

האם התאמנת גם בהריון?

"אני מאוד מאמינה שלכל אחת יכול להיות טוב משהו אחר, אימון בהריון זה דבר נהדר למי שזה עושה לה טוב ודבר נורא למי שלא רגילה או קשה לה בהריון. אני לדוגמה התאמנתי עד חודש תשיעי, בהריון הראשון שלי עם נועם, וזה עשה לי טוב מכל הבחינות. לעומת זאת בהריון של אריאל הרגשתי רע אחרי האימונים וגם בזמן האימון. אמנם התאמנתי אבל משמעותית פחות. בכל מקרה בשני ההריונות הייתי מאוד קשובה לגוף ולא ניסיתי לשפר יכולות אלא בעיקר לשמור על כושר ופעילות".

כמה זמן לוקח לחזור שוב לכושר אחרי הלידה?

"החודשים הראשונים לאחר הלידה מאוד מוגבלים מבחינת אימונים וכושר. בשישה שבועות לאחר הלידה אסור להתאמן בכלל. לחזור לכושר כמו לפני ההיריון זהו תהליך שלוקח זמן וצריך לעשות אותו בסבלנות ובהדרגה. אני עוד עובדת על זה אבל ממש מתקרבת ליעד מאמינה ששנה זה הזמן שצריך להיות היעד. היום אני תשעה חודשים אחרי. חשוב לי להדגיש שכל אישה צריכה להרגיש את הגוף שלה ולהבין מה מתאים לה ואיך הגוף שלה עבר את הלידה".

את מתכוונת לחזור שוב לנינג'ה?

לעונה הקרובה בטוח שלא, הקטנטנים שלי צריכים אותי בבית.

EmptyView

מוצרי קוטקס במיוחד בשבילך

Ultra Thin Pads

תחבושות

הדור הבא של תחבושות עם התאמה מושלמת למבנה גופך

Night Pants

תחתוני מחזור

חדש מקוטקס - השקט הנפשי שתמיד חיפשת בלילה: אין יותר דליפות ואפשר לצאת לטיולים בלי חשש.

Tampons

טמפונים

טמפונים קוטקס עם מוליך פלסטיק לזרימה קלה נוחות מקסימלית, הגנה ללא פשרות ידית אחיזה מונעת החלקה מעטפת משי להחדרה נוחה במיוחד

מגן תחתון

מגיני תחתון

קוטקס מגיני תחתון דקים ונושמים עד 100% נוחות ורעננות יומיומית

Liners

תחתונים לאחר לידה

תחתונים סופגים לנשים לאחר לידה. ייחודי לנשים לאחר לידה תחתונים חד פעמיים מבד דמוי כותנה, בעלי פד מובנה הסופג פי *3 מתחבושת רגילה לתחושת נוחות וספיגה מקסימלית
(* ביחס לתחבושת קוטקס נורמל ).

יש למלא את השם הפרטי
יש למלא את תאריך הלידה מצטערים אך ההרשמה לדיוור הינה מגיל 16 ומעלה
שדה חובה שדה חובה